ارتقای کیفیت خدمات گردشگری پیش نیاز تحول قشم است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51774
ساعت 17:19 دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری پیش نیاز تحول در جزیره است و از این رو ارتقای کیفیت در تمام خدمات، کلیدواژه اصلی مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در سال جاری است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، طاهره شهرکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود، با تدوین الگوها و استانداردهای لازم و ارایه راهکارهای مناسب، کیفیت خدمات گردشگری در جزیره قشم ارتقا یابد و جذب گردشگر هدفمند شود.
شهرکی گفت: این مسیر تنها با ارتباط نزدیک جامعه محلی، فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری با این سازمان امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: شکوفایی ظرفیت های نهفته در حوزه میراث فرهنگی قشم و معرفی و کاربردی کردن برای جذب سرمایه گذار و مخاطب در صنعت گردشگری از جمله اهداف سالی جاری است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برندسازی در صنعت گردشگری جزیره نیز در حال انجام است تا قشم جایگاه واقعی خود را در بازار گردشگری ایران و جهان پیدا کند.
شهرکی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های متفاوت گردشگری، توزیع گردشگر در سطح جزیره، اجرای رویدادهای متنوع برای تمام طول سال، ایجاد اشتغال پایدار در 2 حوزه گردشگری و صنایع دستی هدف های دیگری هستند که باعث رونق بیش از پیش جزیره قشم می شود.
وی از هوشمند سازی خدمات، اصلاح و بازمهندسی فرآیندها به عنوان نیاز عصر حاضر یاد کرد و اذعان داشت: امروزه سلیقه مردم به سمت غالب داده پردازی و داده سازی و بر بستر اینترنت پیش می رود و این گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: توسعه و ترویج صنایع دستی این جزیره هدف دیگری در راستای معرفی توانمندی های جامعه محلی است.
شهرکی گفت: در حال حاضر در سراسر جهان صنایع دستی نه به عنوان یک کالای تجملی و تزیینی، بلکه به عنوان یک رکن مالی و اقتصادی محسوب می شود.
وی افزود: توانمندسازی در کنار قدرتمندسازی فعالان صنایع دستی جزیره با اختصاص یک برند معتبر برای هر بخش از این صنعت برای بازاریابی جهانی ضروری است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو