نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در قشم برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51741
ساعت 16:27 يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد: این مسابقه برای نخستین بار در جزیره و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و انتشارات امیرصدرا به منظور کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، ترویج داستان نویسی و فرهنگ کتابخوانی در قشم برگزار می شود.
کمالی افزود: این مسابقه برای دو رده سنی کودک(7 تا 12 سال) و نوجوان(12 تا 18 سال) با موضوع فرهنگ بومی و محیط زیست جزیره قشم طراحی شده است.
به گفته عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، فراهم سازی بستری جهت بروز توانمندی های کودکان و نوجوانان جزیره و آگاهی جامعه نسبت به این توانمندی ها، ایجاد انگیزه، خودباوری و رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان از اهداف دیگر این مسابقه می باشد.
کمالی ادامه داد: مهلت ارسال آثار از 25 اردیبهشت ماه تا یکم تیرماه بوده و به سه برگزیده نخست این مسابقه جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد. 
عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: هدف نهایی برگزاری نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در جزیره قشم، گردآوری 30 داستان برگزیده از بین این آثار و چاپ آن در مجلدی 150 صفحه ای است که بیانگر دیدگاه کودکان و نوجوانان این منطقه از فرهنگ بومی و محیط زیست محل سکونت شان می باشد.
یادآور می شود؛ علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، کتابخانه های عمومی سطح جزیره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل داده یا به آدرس الکترونیکی amirsadrapub@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در اوقات اداری با شماره همراه 09170341766 تماس حاصل نمایند.

شناسه خبری: 51741

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو