جزیره هنگام، میزبان دوازدهمین جشنواره "هنرمند درون من "

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51701
ساعت 12:17 شنبه 28 ارديبهشت 1398
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوارهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" به میزبانی جزیره هنگام خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین دوره از جشنواره "هنرمند درون من" با هدف رشد و توسعه هنر بین کودکان و نوجوانان قشمی روز جمعه 27 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره زیبای هنگام برگزار شد.
کمساری افزود: یکی از برنامه های جدید این دوره، بلند خوانی کتاب برای کودکان و نوجوانان بود که با معرفی یک عنوان کتاب داستان، کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب تشویق می کند.
وی با اشاره به حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان در این برنامه گفت: برگزاری مسابقات مهیج ورزشی و نقاشی به همراه اهدا جوایز به نفرات برتر، بخشی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در توضیح بیشتر عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ها به صورت دوره ای در روستاهای قشم، کشف و پرورش استعدادهای هنری بین کودکان و نوجوانان سراسر جزیره می باشد.
گفتنی است؛ دوازدهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و جزیره هنگام، مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان و کانون هنر و انجمن هنر های تجسمی با همراهی دهیاری جزیره هنگام روز جمعه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو