پیشرفت 35 درصدی پروژه راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51640
ساعت 12:26 يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه درحال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش فرینا، محبوب حیدری در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین با اعلام این مطلب افزود: پروژه در حال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول 2/4 کیلومتر و عرض سواره 11 متر بوده و کل اعتبار مورد نیاز عرض 11 متر 50 میلیارد ریال است.
حیدری به شرح عملیات اجرا شده در پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات خاکبرداری و اجرای هفت دستگاه آبروی دو متری به اتمام رسیده ، همچنین لایه راکفیل به ضخامت 35 سانت اجرا شده و یک لایه خاکریز به ضخامت 15 سانتی متر تا به حال اجرا گریده و کارکرد پیمانکار این پروژه 8 میلیارد ریال است.
وی در ادامه بازدید از پروژه‌ها، از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق ـ سولاوبریس ـ سقزچه بازدیدکرده و افزود: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق ـ سولا به طول 6 کیلومتر بوده که اعتبارات مصوب آن 260 میلیون ریال از محل استانی و 3000 میلیون ریال از محل ملی می باشد و در حال حاضر با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه راه روستایی بریس ـ سقزچه نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی راه روستایی بریس ـ سقزچه به طول3/4 کیلومتر و اجرای عملیات خاکی به طور کامل به اتمام رسیده و از 25 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و به زودی شاهد اجرای لایه‌های روسازی در پروژه خواهیم بود.
لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان نمین که در محل فرمانداری شهرستان نمین با حضور مدیران دستگاههای استانی و مسئولان شهرستانی برگزار شد شرکت نمودند.
گفتنی است؛ در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه از پروژه‌ها، پیمانکاران پروژه‌های مورد بازدید از میزان فعالیت‌، عملکرد و مشکلات پروژه‌ها گزارشی ارائه کردند.

شناسه خبری: 51640

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو