درایام سفرهای نوروزی و به منظور حمایت از حقوق مراجعان و مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تمامی ١٦٠ غرفه عرضه کننده محصولات و خدمات ترمینال این فرودگاه تحت نظارت و بازرسی های کارشناسان دفترخدمات بازرگانی و کسب وکار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند شد.
به گزارش فرینا، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی و کسب و کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: براساس دستور العمل ستاد تسهیلات نوروزی و دستور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با محوریت هدف "نوروز متفاوت ـ فرودگاه متفاوت" گشت های نظارتی از تاریخ ٢٤ اسفند ماه ٩٧ تا ٢٠ فروردین ماه ٩٨ هر روز و در سه نوبت از غرف ترمینال مسافری فرودگاه امام (ره) بازدید کرده و بر عملکرد آن ها نظارت دارند.
مرتضی حنیفی راد گفت: در بازرسی های که از غرف فرودگاه انجام می شود در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، فروش محصولات خارج از قرارداد، نداشتن قیمت بر روی اجناس و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و مقرراتی، غرفه متخلف در نوبت اول تذکر، در نوبت دوم اخطار کتبی و در مرحله سوم ضمن اخذ کارت تردد مسئول غرفه نسبت به پلمپ آن واحد صنفی اقدام شده و از ادامه فعالیت آن در فرودگاه جلوگیری خواهد شد.
حنیفی راد افزود: در این دوره از سفرهای نوروزی بر اساس برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده غرف شایسته و فعال در ترمینال فرودگاه امام (ره) نیز که با عملکرد خود موجب رضایتمندی مسافران و مراجعان شوند شناسایی شده و ضمن تقدیر از آن ها، با امتیاز خاص رتبه بندی خواهند شد.
گفتنی است؛ در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) یکصد و شصت غرفه شامل کافی شاپ، رستوران، صنایع دستی، عرضه سوغات و محصولات شهرهای مختلف کشور، صرافی، عرضه محصولات غذایی، عطر و ادکلن، بیمه، بانک و غیره فعالیت دارند.