بازدید از اماکن گردشگری قشم 135 درصدی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/51075
ساعت 11:40 چهارشنبه 14 فروردين 1398
رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از رشد 134.77 درصدی بازدید از اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی جزیره در روز یک شنبه 11 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی با اعلام این خبر اظهار داشت: 78 هزار و 249 گردشگر روز یک شنبه 11 فروردین ماه امسال از اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی جزیره بازدید کردند که در مقایسه آمار 33 هزار و 330 نفری سال گذشته، 134.77 درصد رشد داشته است.
شهرکی افزود: از تاریخ 25 اسفند ماه 97 تا 11 فروردین ماه 98، 834 هزار و 95 گردشگر از مناطق مختلفی چون؛ سایت تفریحی جزایر ناز، ژئوسایت های تنگه چاهکوه؛ دره تندیس ها، دره ستاره ها، جنگل های حرا، قلعه تاریخی پرتغالی ها و غارهای خربس، بازارچه های صنایع دستی و ... بازدید کردند.
به گفته شهرکی، این آمار برای مدت مشابه سال گذشته 564 هزار و 994 گردشگر گزارش شده که بیانگر رشد 47.63 درصدی گردشگری امسال است.
رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش ورود گردشگران در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: جزیره قشم با شرایط آب و هوایی پایدار تا پایان تعطیلات عید 98 همچنان آماده پذیرایی از گردشگرانی است که از سراسر کشور به جنوب سفر می کنند.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران با ظرفیت های مهمی همانند طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، چاه های تلا و بادگیرهای زیبای بندر تاریخی لافت، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه ژئوپارک شهر قشم و سواحل زیبا پذیرای مهمانانی است که به قصد گردش و خرید سفر می کنند.

شناسه خبری: 51075

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو