قشم، تداعی گر آرامش و امنیت در منتهی الیه جنوب کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50980
ساعت 20:24 چهارشنبه 7 فروردين 1398
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از استقرار 18 ایستگاه انتظامی و دریابانی به منظور تامین رفاه و امنیت بیشتر گردشگران نوروزی جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اشاره به اختصاص مبلغی بالغ بر چهار میلیارد و 600 میلیون ریال به این موضوع اظهار کرد: به دستور حمیدرضا مومنی، رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و در راستای خلق امنیتی پایدار توام با آرامش برای مهمانان نوروزی جزیره، این مبلغ از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به نهادهای انتظامی و نظامی اختصاص یافت.
وی بر همکاری نیروی انتظامی شهرستان قشم بر حفظ امنیت جزیره تاکید کرد و ادامه داد: هشت ایستگاه انتظامی ویژه نوروز در شهر قشم در مراکز پرترددی همچون پارک زیتون، کمپ پارک آفتاب، سیتی سنتر1 ،  چهار راه پردیس و میادین استقلال، شهدای گمنام و پاسداران و دو ایستگاه انتظامی ویژه در شهردرگهان مستقر شده است.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: هشت ایستگاه ویژه ایام نوروز نیز با همکاری نیروهای دریابانی در بندر شهید ذاکری ، سواحل جزایر ناز و اسکله های تفریحی سطح جزیره از جمله اسکله کندالو، سهیلی، گورزین، طبل و شیب دراز مستقر شده است.
وی همچنین از واگذاری 14 دستگاه خودرو به منظور تامین امنیت جاده ای و ترافیکی خبر داد و گفت: پنج دستگاه از این خودروها به نیروهای پلیس راه، سه دستگاه پلیس راهور، پنج دستگاه پایگاه های دریابانی و یک دستگاه نیروی انتظامی اختصاص یافته که در قالب خودروهای گشت محسوس و نامحسوس در محورهای بین شهری به ویژه محور ساحل جنوبی تا جزایر ناز، اتوبان قشم –درگهان و درگهان- لافت اقدام به روان سازی ترافیک و خدمات انتظامی می کنند.
به گفته رفیعی، پلیس نیروی انتظامی با 125 نیرو کمکی و دریابانی نیز با تعداد 50 نیرو به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا تعطیلاتی ایمن برای گردشگران جزیره مهیا نمایند.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به برنامه ریزی دقیق، سازماندهی و همکاری بسیار مثبت نیروهای انتظامی، دریابانی، پلیس راه، پلیس راهور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیک امسال نسبت به سنوات گذشته، با رضایتمندی و بازخوردی بسیار مثبت از سوی گردشگران روبه رو شده است.
وی در پایان از همکاری نیروهای دست اندرکار حفظ امنیت و آرامش در جزیره با کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر و تشکر کرد.
جزیره قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس، با سواحل نیلگون در جنوبی ترین بخش از جغرافیای ایران، با توسعه ظرفیت های گردشگری و تفریحی در ایام نوروز، پذیرای تعداد زیادی از هم وطنان سراسر کشور است که این جزیره را مامنی برای آرامش و تفریح دیده اند.

شناسه خبری: 50980

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو