شادمانه ای نوروزی با کارناوال موزیکال عروسکی مُبارک در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50905
ساعت 20:21 يکشنبه 4 فروردين 1398
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای کارناوال موزیکال عروسکی "مُبارک" ویژه نوروز 98 با هدف ایجاد شور، نشاط و شادمانی بین مردم به ویژه کودکان شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری اعلام کرد: کارناوال موزیکال عروسکی مُبارک، یکی از هشت ویژه برنامه فرهنگی ـ هنری این مدیریت در ایام نوروز 98 است که از سوی هنرمندان کانون هنر قشم اجرا می شود.
کمساری ادامه داد: این برنامه شاد و مفرح در نقاط مختلف شهر قشم همانند اماکن تفریحی، مجتمع های تجاری و همچنین مبادی ورودی مسافران نوروزی از امشب سوم فروردین ماه 98 اجرا خواهد شد و تا 13 فروردین ماه امسال هم در نقاط دیگر شهر قشم ادامه خواهد داشت.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، کارناوال موزیکال عروسکی "مُبارک" امشب راس ساعت 21 از مقابل ساختمان کانون هنر جنب اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود که با اجرای موسیقی آئینی و سنتی به سمت مجتمع الماس سنتر شهر قشم ادامه می یابد.
وی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، کالسکه عروسک ها نیز در این جشن شادمانه ساعات خوشی را برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم می کنند.
بنا به این گزراش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با مشارکت گروه های مختلف هنری کانون هنر قشم هشت ویژه برنامه فرهنگی – هنری شامل چینش سفره هفت سین با اجرای موسیقی و نورافشانی، کارناوال موزیکال عروسکی مبارک، کنسرت موسیقی جشنواره هنرمند درون من با برگزاری مسابقه نقاشی و بازی های محلی، موسیقی آئینی و محلی، جُنگ شادی، نمایشگاه عکس طبیعت قشم، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس دالان هنر قشم را برای نوروز 98 برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

شناسه خبری: 50905

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو