لینک کوتاه: freena.ir/detail/50836
ساعت 20:45
پنجشنبه 1 فروردين 1398
رئیس جامعه بازاریان منطقه آزاد چابهار با اشاره به آمادگی دفاتر جامعه بازاریان برای رسیدگی به شکایتهای مسافران نوروزی گفت: 3 بازرس بهصورت مداوم بر قیمتها و بازاریان منطقه نظارت دارند و با متکدیان و دستفروشهای دور گرد برخورد خواهند کرد.
به گزارش فرینا؛ عباسعلی اکبری در گفتوگو باخبرنگارایسنا اظهار کرد: دو کارگروه در قالب کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد تسهیلات بهصورت مداوم با 3 بازرس بر جامعه بازاریان منطقه آزاد که 8 مجتمع تجاری و 1200 واحد تجاری است، نظارت میکنند.
اکبری افزود: مجتمع های تجاری منطقه آزاد چابهار از ساعت 9 تا 12 شب بهصورت یکسره باز هستند و نظارت بر قیمتها بهصورت منظم پیگیری میشود.
رئیس جامعه بازاریان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: مسافران و گردشگران درصورتیکه از قیمتها و کمفروشیها انتقاد و شکایتی داشته باشند، میتوانند شکایات خود را به دفتر مرکزی جامعه بازاریان روبروی مجتمع صدف و یا به دفتر مالکین موسسهها تحویل دهند تا اقدامات تذکری یا توبیخی لازم از سوی جامعه و کارگروه تنظیم بازار صورت گیرد.
اکبری اضافه کرد: بنا به آمار سال گذشته، ما بهطور متوسط روزانه 4 تا 5 شکایت از سوی گردشگران داشتیم که همه با تذکرات لازم و رضایت طرفین خاتمه یافته است.
رئیس کارگروه جامعه بازاریان ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد چابهار تأکید کرد: تعداد غرفه نیز بهصورت ثابت و سیار علاوهبر واحدهای مجتمعهای تجاری با هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی صنایعدستی،سوغات و غذاهای محلی اقوام ایرانی را ارائه میدهند و غیر از این غرفهها با دسفروشهای دور گرد و متکدیان با همکاری کارگروه امنیت برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.