توسعه متوازن جزیره، دستاوردی بی نظیر در تاریخ منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50833
ساعت 14:47 جمعه 2 فروردين 1398
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا، توسعه متوازن حال حاضر جزیره را مدیون حضور مستمر حمیدرضا مومنی و دستاوردی بی نظیر در تاریخ منطقه آزاد قشم دانست.

 به گزارش فرینا، غلامرضا پاسلاری در نشست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران جزیره در روزهای پایانی سال1397 بیان داشت: از روز نخستی که سکان اداره سازمان منطقه آزاد قشم در دستان پرتوان حمیدرضا مومنی قرار گرفت، بر توسعه متوازن جزیره تاکید داشت.
وی ادامه داد: مومنی، از ابتدای کار، بهره مندی تمامی جزیره از موهبت وجود سازمان منطقه آزاد را وظیفه خود دانست و با جود منابع کم سازمانی و مشکلات زیاد آنقدر ایستادگی کرد تا این که امروز، بخش زیادی از این خواسته محقق شده است.
به گفته پاسلاری، حضور عبدالجواد کمالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره و در سِمَت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به رشد و شکوفایی غرب جزیره که مورد نظر مدیرعامل این سازمان بود، سرعت بیشتری بخشیده است.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا بر لزوم همکاری و مشارکت دهیاران و جوامع محلی  با این سازمان برای دستیابی به تحولی بزرگ در جزیره تاکید کرد و گفت:  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دهیاران را نه تنها مقام عالی دولت در روستاها بلکه نماینده سازمان می داند و به منظور رفع کمبودها و پیشرفت روستاهای جزیره بر همیاری و همراهی دهیاران و مردم تمرکز و تاکید دارد.

شناسه خبری: 50833

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو