جذب سرمایه؛ اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50799
ساعت 14:13 سه شنبه 28 اسفند 1397
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی لامرد و پارسیان، سرمایه گذاری را یکی از اولویت های مهم این منطقه عنوان کرد.

به گزارش فرینا، خداداد غریب پور افزود:18 میلیارد یورو در بخش زیرساخت و سرمایه گذاری نیاز داریم بنابراین سرمایه گذاری نیز از اولویت های اصلی ایمیدرو و کشور در کنار سایر اولویت ها همچون اکتشاف ،آموزش و معادن کوچک است.
طی این نشست، محمدآشفته آج بیشه به عنوان عضو هیات اجرایی سنگان منصوب شد. غریب پور از خدمات ارزنده و تلاش همیشگی آشفته طی 2 سال فعالیت درسمت مجری طرح لامرد و پارسیان قدردانی کرد.
آشفته ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در مدت حضور در لامرد و پارسیان اظهار کرد: از آنجا که هر موفقیتی فردی نیست و نیروی انسانی شایسته ای در لامرد و پارسیان مشغول فعالیت هستند امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر در این منطقه باشیم.
غریب پور با اشاره به تجارب فدایی دولت افزود: ویژگی های بارز فدایی دولت همچون ارتباطات خوب و توان بالا در جذب سرمایه گذار را دلیل این انتصاب است تا در این شرایط سخت شاهد توسعه سرمایه گذاری در منطقه لامرد باشیم.
فدایی دولت نیز گفت: امیدوارم با توجه به نگاه رییس هیات عامل ایمیدرو در شرایط کنونی اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا بتوانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و در این آزمون سربلند باشیم و برای منطقه لامرد نیز کاری انجام دهیم.

شناسه خبری: 50799

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو