مشارکت ایران در نمایشگاه اکسپو دبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50785
ساعت 10:36 سه شنبه 28 اسفند 1397
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه «اکسپو دبی 2020 » مشارکت دارد و برنامه ریزی برای حضور گسترده و تاثیر گذار به منظور توسعه صادرات در دست اقدام است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، بهمن حسین زاده افزود: نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در واقع در یک بازه زمانی 6 ماهه حداقل 25 میلیون نفر بازدید کننده خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هماهنگی های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و برگزارکننده نمایشگاه در دبی و همچنین دستگاه های مرتبط در کشور در حال انجام است تا با توجه به اینکه 25 میلیون نفر در یک بازه زمانی 6 ماهه از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت، پاویون جمهوری اسلامی ایران ضمن پرداختن به موضوع محتوایی اکسپو، نمادی از شکوه و عظمت این سرزمین سربلند باشد.
حسین زاده گفت: این شرکت در چارچوب بهره مندی از خرد جمعی و نظرات متخصصین امر، طراحی و معماری اکسپو 2020 را به مسابقه گذاشته و با رأی هیأت داوران برترین طرح پس از طی مراحل کاری تأیید و تصویب، اجرا خواهد شد.
وی توسعه و افزایش صادرات با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و حضور شرکت‌های ایرانی در رویدادهای برون مرزی یکی از اهدافی است که در سال 1398 نیز دنبال خواهد شد و برنامه ریزی برای حضور در 17 نمایشگاه بین المللی و برند جهانی در قاره های آسیا ، اروپا و آفریقا ، همچنین امضاء تفاهم نامه با کشورهای همسایه و چین و هندوستان با هدف افزایش زمینه های همکاری در برگزاری نمایشگاه و تهاتر فضای نمایشگاهی بین ایران و این کشورها انجام شده است.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری چندین نمایشگاه با محوریت نوآوری جوانان ایرانی و حضور شرکت های خارجی در ایران را دیگر اولویت این شرکت بیان کرد و افزود: حمایت از نمایشگاه های فناوری نوین و استارتاپها دیگر برنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی است که در این زمینه، سال آینده ' نمایشگاه اپلیکیشن های تخصصی پرداخت' برگزار می شود.
به گفته حسین زاده، سال 97 در مجموع 74 عنوان نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و برای سال 98 نیز تاکنون 85 عنوان نمایشگاه در تقویم نمایشگاه های داخلی قطعی شده و این رشد کمی و کیفی حاصل رویکرد اتکا به ظرفیت های داخلی کشور در بحث صنعت نمایشگاهی است.

شناسه خبری: 50785

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو