در مراسم سه سالگی طرح سفیر مهربانی مطرح شد :

ارزیابی رضایت مسافر از خدمات فرودگاه امام (ره) بر اساس استانداردهای بین المللی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50728
ساعت 18:51 چهارشنبه 22 اسفند 1397
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افراد فعال در طرح سفیر مهربانی خواست تا با تمام توان برای افزایش رضایتمندی مسافران در ایام سفرهای نوروزی تلاش کنند.

علی رستمی در مراسم سه سالگی طرح سفیر مهربانی ضمن قدردانی از تلاش های همه نیروهای حاضر در طرح سفیر مهربانی برای افزایش رضایت مسافران از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت : بکارگیری افراد جوان و باانگیره، توانمند و خوش فکر از نکات مهم در طرح سفیر مهربانی است.

رستمی با اشاره به اهمیت وظایف سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت : سفیران مهربانی ویترین مجموعه ما هستند چرا که کلیه مسافرین و مراجعین در بدو ورود به فرودگاه امام (ره) با سفیران مهربانی برخورد دارند و با برخورد خوب شما با آن ها، می توان خاطره خوشی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ذهن این افراد به یادگار گذاشت و این مساله لازم است که در دستور کار وظایف سفیران مهربانی در نوروز ٩٨ قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تشریح ماموریت های طرح سفیر مهربانی در ایام سفرهای نوروزی گفت : لازم است تا با افزایش پویایی سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و ارائه خدمات متفاوت، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران در ایام سفرهای نوروزی باشید.

رستمی گفت: نقش سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تنها در پاسخگویی به سوالات مسافر خلاصه نمی شود، بلکه ارزیابی رضایت مسافر از خدمات ارائه شده در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بر عهده سفیران مهربانی است و این وظیفه بسیار مهمی است که باید با دقت تمام و بر اساس استانداردهای بین المللی صورت گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای طرح سفیر مهربانی گفت : با توجه به بکارگیری نیروهای جوان در این طرح و ظرفیت این نیروها برای فراگیری مطالب جدید، لازم است تا دوره های آموزشی برای کلیه سفیران مهربانی برگزار شود و امیدوارم در پایان سه سالگی طرح سفیر مهربانی بتوانیم از کلیه افراد فعال در آن یک نیروی متخصص در زمینه تکریم مسافر و صیانت از حقوق شهروندی در عرصه فرودگاهی تربیت کرده باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از نیروهای برتر فعال در طرح سفیر مهربانی تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري