کیش تبدیل به مرکزعلم و فناوری منطقه می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50719
ساعت 15:55 سه شنبه 21 اسفند 1397
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امیدواریم منطقه آزاد کیش تبدیل به منطقه علم و فناوری شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی بانک در بازدید از برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این برج را دنیای جدیدی در حوزه علم و فناوری توصیف کرد و افزود: از این مراکز در کشور وجود دارد، ولی برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر همکاری‌هایی را با بخش خصوصی آغاز کرده است که گام مناسب و هوشمندی برای ارتباط بخش دولتی با خصوصی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه در این برج محیط مناسبی برای فعالیت‌های علمی و فناوری و حوزه‌های دانش بنیان ایجاد شده است، گفت: از این رو برای ما بسیار ارزشمند است که این دانشگاه در منطقه آزاد هم به دنبال ظرفیت سازی برای توسعه فناوری است و هم برای ما امکاناتی را فراهم خواهد کرد.
مشاور رئیس جمهور از آمادگی این سازمان برای همکاری با دانشگاه خبر داد و یادآور شد: منطقه آزاد کیش ظرفیت‌های خوبی برای دانشگاه‌های موفق دارد به ویژه آنکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر سعی دارد تا از این ظرفیت برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین المللی و حضور محققان در کشور استفاده کند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است که منطقه آزاد کیش تبدیل به فعالیت‌های علمی و پژوهشی و برگزاری کارگاه‌های بین المللی شود، افزود: اکنون کشور دستخوش تحولاتی شده و دانشگاه‌ها نیز به عرصه‌های علم و فناوری وارد شده‌اند و این همان موضوعی است که ما به دنبال آن هستیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو