دومین مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان ارس برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50611
ساعت 14:44 سه شنبه 14 اسفند 1397
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس از برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان با عنوان جام ژئوپارک ارس در شهر جلفا خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: این دوره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی با حضور تیم های چهار کشور ترکیه، آذربایجان، عراق و افغانستان و کمانداران تیم های الف و ب ملی کشورمان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات با مشارکت فدراسیون تیراندازی باکمان و هیئت تیراندازی باکمان آذربایجان شرقی در 16 و 17 اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

داداش زاده با بیان اینکه در تابستان سال قبل مسابقات کشوری تیراندازی با کمان های ریکرو و کامپوند در ارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال قبل برای اولین بار در ایران مسابقات تیراندازی با کمان سنتی نیز با شرکت پنج تیم خارجی شامل 2 تیم از ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان هر کدام یک تیم و چهار تیم داخلی (تیم ملی الف و ب، تیم منطقه آزاد ارس و تیم آذربایجان شرقی) برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: در این مسابقات 20 نفر ورزشکار تیم های خارجی و 20 نفر ورزشکار تیم های ملی ایران و همچنین 20 نفر اعضای تیم داوری و عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی ارس 16 اسفندماه جاری در آمفی تئاتر پارک شهر جلفا با اجرای برنامه های ورزشی و هنری آغاز شده و مسابقات در همان روز در محل مجموعه ورزشی تختی شروع می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو