تقویت خدمات حمل‌ و نقل هوایی و رونق گردشگری در اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50607
ساعت 14:41 سه شنبه 14 اسفند 1397
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حل مشکلات و تقویت ارائه خدمات مسافری هوایی در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد و لازم است تا با برگزاری جلسات مداوم و پیگیری مشکلات به پررنگ شدن نقش این حوزه در صنعت حمل‌ و نقل کمک کنیم.

به گزارش فرینا، نشست روسای ایستگاه های هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد اروند با دعوت اداره تشریفات و با حضور سید ابراهیم میر موسوی مدیر حوزه مدیرعامل ومشاور اموربین الملل و ریاض فرحانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان برگزار شد.
ریاض فرحانی در این نشست با تأکید بر نقش پررنگ خدمات هوایی و دفاتر هواپیمایی در مباحث گردشگری عنوان کرد: با توجه به نقش مهم گردشگری در رونق منطقه آزاد اروند، جابه‌جایی‌های مسافران تأثیر زیادی بر این حوزه دارد.
وی افزود: هم‌اندیشی، حل مشکلات و تقویت ارائه این خدمات در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد و لازم است تا با برگزاری جلسات مداوم با مدیران به پررنگ شدن نقش این حوزه در صنعت حمل‌ونقل کمک کنیم.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشکلاتی که ممکن است در آینده گریبان گیر کشور شود، عنوان کرد: تقویت خدمات حمل نقل و نقل هوایی یکی از اقداماتی است که در کاهش این مشکلات تأثیرگذار است.
سید ابراهیم میرموسوی مشاور اموربین الملل و مدیرحوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این جلسه بیان کرد: تلاش دفاتر هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد اروند برای رشد و توسعه خدمات این حوزه ستودنی است و وجود چنین ظرفیت هایی سبب تقویت زیر ساخت های گردشگری در منطقه می‌شود.
در ادامه جلسه روسای ایستگاه های هواپیمایی مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و راه‌کارهای برون‌رفت از آن‌ها نیز بررسی شد. در خاتمه نیز از مدیران و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو