۱۵ جانباز قطع نخاع از منطقه آزاد اروند بازدید کردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50401
ساعت 11:08 چهارشنبه 1 اسفند 1397
نماینده جانبازان در سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۵ تن از جانبازان قطع نخاعی کشور از مناطق عملیاتی مختلفی ازجمله یادمان شهدای شلمچه، یادمان والفجر ۸، گلزار شهدای آبادان و خرمشهر و باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، عیسی خزینه پور اظهار کرد: ۱۵ تن از جانبازان قطع نخاعی کشور به همراه خانواده‌های آن‌ها از منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

وی افزود: این هیئت که مجموعاً ۶۰ نفر بودند از مناطق عملیاتی مختلفی ازجمله یادمان شهدای شلمچه، یادمان والفجر ۸، گلزار شهدای آبادان و خرمشهر و باغ‌موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند.

نماینده جانبازان در سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این جانبازان قطع نخاعی با توجه به شرایطی جسمی خاصی که دارند در تردد خود با محدودیت‌هایی مواجه بودند و تلاش کردیم تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

خزینه پور بابیان اینکه برنامه بازدید این هیئت منحصر به مناطق عملیاتی و جنگی نبود، بیان کرد: این جانبازان از جاذبه‌های تاریخی، هنری، طبیعی و مراکز خرید منطقه آزاد اروند نیز بازدید کردند.

وی گفت: برخی از این جانبازان عنوان می‌کردند که ۱۵ تا ۲۰ سال است که از خانه خارج نشده‌ایم و این سفر فرصتی برای ما شد تا مدتی را خارج از منزل بگذرانیم.

خزینه پور افزود: این جانبازان همچنین بیان کردند که بعد از جانباز شدن در عملیات، نخستین بار است که این منطقه را از نزدیک می‌بینند. این افراد در حدود ۲۰ سالگی جانباز شدند و هم‌اکنون ۵۵ سال سن دارند.

خزینه پور افزود: مجموع این عوامل سبب شد شرایط معنوی خاصی در فضای بازدیدها حاکم شود و بتوانیم در این اقدام معنوی شریک باشیم.

وی بیان کرد: جانبازان سرمایه‌های واقعی این نظام هستند و باید قدر آنان را دانست و هرچقدر بتوانیم به آن‌ها خدمت کنیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو