مجوزهای اقتصادی قشم از طریق سامانه پنجره واحد صادر می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50393
ساعت 16:52 سه شنبه 30 بهمن 1397
مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مجوزهای فعالان اقتصادی در این منطقه از طریق سامانه پنجره واحد خدمات صادر می شود.

به گزارش فرینا، ناصرالدین گرامی افزود: تمامی مجوزهای اقتصادی در حوزه های تولیدی، خدماتی و صنعتی از طریق میز خدمات الکترونیکی و با هدف آسان سازی جریان اطلاعات بین این سازمان و سرمایه گذاران به صورت آنلاین انجام می شود.
گرامی گفت: در صورت تکمیل پرونده فعالان اقتصادی، صدور تمامی مجوزهای مورد نیاز آنان از طریق میزخدمت در مدت زمان دو هفته و بدون نیاز به حضور سرمایه گذاران صادر می گردد.
مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه تمدید و یا ابطال مجوز فعالان اقتصادی همچنان به صورت حضوری انجام می شود، اظهار داشت: مراحل تمدید و ابطال الکترونیکی مجوزها نیز تا پیش از پایان امسال اجرایی خواهد شد.
به گفته وی، کاهش زمان صدور مجوزها و حذف شرایط اعمال سلیقه شخصی برای جذب سرمایه گذار از مهمترین مزیت های اجرای این طرح می باشد.
گرامی اضافه کرد: ساده سازی فرآیند صدور مجوزها برای آغاز کسب و کار، حذف تشریفات زائد، کنترل طرح ها، افزایش اثربخشی و پردازش سریع اطلاعات از دیگر ویژگی های اجرای این طرح با هدف تقویت و حمایت از سرمایه گذاران است.
بنا به این گزارش، سرمایه گذاران منطقه آزاد قشم با اجرای این طرح می توانند از خدمات ثبت شرکت ها همچون تعیین نام و ثبت شرکت به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو