5 / تاکید مرتضی بانک بر کاهش روند اداری پاسخگویی به سرمایه گذاران در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50304
ساعت 11:07 پنج‌شنبه 25 بهمن 1397
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، «مرتضی بانک» چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح هتل چهار ستاره لیلیوم کیش افزود: مشکلات و موانع صنعت گردشگری را باید از میان برداریم و امکانات لازم را برای رشد و تقویت این حوزه فراهم کنیم .
وی اظهار کرد: گردشگری یکی از حوزه های فعال در جزیره کیش است که باید به آن توجه شود تا از نظر امکانات، تجهیزات و زنجیره خدمات، قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد. 
مشاور رییس جمهور با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مقررات، تقویت زیر ساختها و تکمیل زنجیره گردشگری در کیش افزود: کامل بودن زنجیره ارائه خدمات گردشگری در حوزه حمل و نقل، اقامت، اطلاع رسانی، احساس امنیت و آرامش و ارائه خدمات فروشگاهی و صنفی، در تقویت بخش گردشگری نقشی مهم و اثر گذار دارد. 
مرتضی بانک، با اشاره به شرایط مناسب حوزه گردشگری کیش و تخصصی بودن صنعت گردشگری گفت: زنجیره های مختلف سفر راحت و جذاب برای گردشگر از اولین اقدام یعنی تهیه بلیط تا پایان سفر باید فراهم و ضمن نیاز سنجی برای اقشار و سنین مختلف بسته های جامع گردشگری تعریف شود. 
وی افزود: کشور و نظام و دولت هم باید وظیفه خود را انجام دهند یکی از این وظایف تامین امنیت و مالی و کاری است تا سفر به جزیره کیش از 3 روز فعلی به حداقل ٥ روز افزایش یابد. 

ضرورت حمایت از بخش خصوصی

دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود، روند تغییرات در جزیره کیش را شگرف و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: عمده این اقدامات و تغییرات حاصل تلاش بخش خصوصی است، در واقع شالوده و خمیرمایه ساختاری کیش بی تعارف بخش خصوصی است که پویایی این منطقه را رقم زده است. 
مرتضی بانک تاکید کرد: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد.
وی، توجه به تجارت فروشگاهی و اهمیت و حراست از قانون خروج کالای همراه مسافر، بهادادن به اقتصاد فروشگاهی و اولویت دادن به صنعت سبز از برنامه های منطقه آزاد کیش بیان کرد. 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو