حضور 100 هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50266
ساعت 12:15 سه شنبه 23 بهمن 1397
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده 100 هنرمند سوزن‌دوزبلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می‌کنند .

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، حسین مسگرانی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیتی بی‌نظیردر صنایع‌دستی، نقش و نگار و سوزن‌دوزی دارد و برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره مد ولباس فجر موجب معرفی، تجاری‌سازی، برندینگ، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای فاخردوزانمی‌شود .
مسگرانی گفت: کارگاه‌هایعالی زیرنظر اساتید ملی و بین‌المللی در این جشنواره برگزار می‌شود و هنرمندان فاخردوزبلوچستان این فرصت را خواهند داشت تا ضمن مهارت آموزی فراگیر راه‌های تجاری‌سازی وبرندینگ محصولات منحصر به فرد خود را داشته باشند .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سوی دبیرخانه ملی این جشنواره گزینش‌هایلازم برای شرکت هنرمندان به‌عمل می‌آید و طبق برنامه‌ریزی‌ها بعد از گزینش‌های به‌عملآمده 100 هنرمند سوزن‌دوز بلوچ فرصت این‌را پیدا خواهند کرد که در جشنواره مد و لباسفجر چابهار شرکت می‌کنند، در کارگاه‌ها حضور یابند و محصولات خود را به‌نمایش بگذارند .
مسگرانی خاطرنشانکرد: از تمام 19 شهرستان سیستان وبلوچستان هنرمندانی در این جشنواره شرکت خواهند کردو با همتایان بین‌المللی خود مهارت‌ها وفنونخود را به اشتراک خواهند گذاشت و با راه‌های تجاری‌سازی و برندیگ آشنا خواهند شد.
به گزارش ایسنا؛ بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور صنعتگرانی از 15 کشور، 25 تا28 بهمن‌ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو