شفاف سازی مسائل مالیاتی فعالان اقتصادی مناطق آزاد کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50122
ساعت 15:16 دوشنبه 15 بهمن 1397
مسائل مالیاتی فعالان اقتصادی هفت منطقه آزاد کشور با هدف شفاف سازی این امور در نخستین همایش مالیاتی مناطق آزاد کشور در قشم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مسئول پیگیری امور مالیاتی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه برگزاری این همایش گفت: شرکت کنندگان در این همایش از روند فعالیت های واحدهای تولیدی، صنعتی و عملکرد فعالان اقتصادی بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مربوط به حوزه مالیاتی آنان آشنا شدند.
امیر سلکی ادامه داد: شرکت کنندگان در نخستین همایش مالیاتی مناطق آزاد کشور قرار است مسائل مرتبط با مشکلات فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم را با تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط با این فعالان مورد بررسی و جمع بندی قرار دهند.
وی افزود: مسائل حوزه مالیاتی هر منطقه آزاد کشور قرار است به صورت ماهانه با هدف تغییر نگاه سازمان مالیاتی کشور نسبت به چگونگی فعالیت فعالان اقتصادی و تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی مناطق آزاد هفت گانه در پی فرار مالیاتی نیستند و مهمترین نیاز آنان به تغییر قوانین و مقررات جدید با واقعیات چگونگی فعالیت در این مناطق مربوط می شود، برگزار شود.
نخستین همایش مالیاتی مناطق آزاد کشور با حضور معاونان اقتصادی و مسئولان مرتبط با حوزه مالیات در دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، معاونان اقتصادی این شورا، معاون مالی و ارزش افزوده سازمان مالیاتی کشور و هفت مدیرکل استان های دارای مناطق آزاد کشوراز امروز و به مدت دو روز در سالن مرکز بین المللی رشد قشم در حال برگزاری است

شناسه خبری: 50122

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو