11 / وزیر اقتصاد از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50042
ساعت 09:34 شنبه 13 بهمن 1397
وزیر امور اقتصادی و دارایی /جمعه 12 بهمن ماه/ از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، فرصت های سرمایه گذاری و زیرساخت های عمرانی و طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند به همراه پنج نفر از معاونان خود از زیرساخت های عمرانی، اسکله ها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری محموله کشتی های داخلی و خارجی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید کرد.
مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران مناطق آزاد کشور در این بازدید دژپسند را همراهی کردند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر اقتصاد از طرح های توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از اقدامات توسعه ای، عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار که در یک دهه گذشته بی سابقه است گزارشی ارائه کرد.
بهروز آقایی هدف از توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را رقابت پذیری کالاهای صادراتی، رونق ترانزیت و ترانشیپ و کاهش هزینه های وارداتی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به میهن، آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صدای بوق شناورها در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور (بندر شهید بهشتی چابهار) به صدا در آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو