برنامه‌ریزی‌های ما باید همگام با تحولات خاورمیانه باشد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49972
ساعت 11:11 سه شنبه 9 بهمن 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرایط ویژه ما باعث تأثیرپذیری ما از تحولات خاورمیانه شده است و باید برنامه‌ریزی‌های ما همگام با این تحولات باشد.

به گزارش فرینا، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با دعوت از اصناف و اتحادیه‌های موجود در این منطقه طی نشستی، ضمن تبیین اهداف راهبردی، زمینه تبادل اطلاعات میان مجریان طرح کسب‌وکار منطقه به‌منظور اتخاذ تصمیمات درست و جهت‌گیری به سمت رفاه هر چه بیشتر اجتماعی و اقتصادی مردم منطقه آزاد اروند را فراهم کرد.
طی جلساتی که با دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و اعضای شورای شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر برگزار شد مسائل موجود از نزدیک موردبررسی قرار گرفت و ضمن تبیین اهداف راهبردی موارد قابل‌تأمل در طرح کسب‌وکار منطقه با حضور مشاور خارجی مربوطه به بحث گذاشته شد .
در جلسه بعدی نیز تبادل‌نظر در خصوص طرح مذکور، مسائل موردنظر و جهت‌گیری‌های اصلی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند انجام گرفت.
اسماعیل زمانی در این نشست گفت: تحولاتی در طرح راهبردی منطقه آزاد اروند با توجه به اتفاقات محلی، کشوری و بین‌المللی دیده‌شده است و باید در برنامه‌های آینده ما لحاظ شود.
زمانی افزود: مسائلی که در منطقه مؤثر هستند باید به تفکیک شناسایی شوند و در همه حوزه‌ها ازجمله آموزش، درمان، بهداشت، سلامت، فرهنگ، هنر، حمل‌ونقل، ارتباطات و صنایع محورهای لازم دیده شوند تا بتوان پیش‌بینی کرد که در آینده ما در چه سطح و حدودی هستیم و آیا این اهداف قابل تحقق است یا نه.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: ما اهداف و مقاصدی در حوزه‌های مختلف داریم و باید برای آن برنامه‌ریزی‌ کنیم.
همچنین نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران در همین راستا برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو