رشد 500 درصدي در عملکرد کانون فرهنگي منطقه ويژه پتروشيمي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4991
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
جلسه هيئت امناي کانون فرهنگي، آموزشي و اجتماعي سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي با حضور اعضاي هيئت امناي اين کانون برگزار گرديد.

به گزارش بنا (bena) اين جلسه که دوشنبه 24 خرداد ماه در محل اين کانون برگزار شد، اعضاي هيئت امناي کانون به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و چالشهاي موجود پرداختند.

نياز کانون به اصلاحات و تغييرات در زمينه هاي مختلفي چون برنامه کلاسها، دوره هاي آموزشي جديد، بهره برداري از روشهاي نوين اطلاع رساني، افزايش امکانات متناسب با ظرفيتهاي موجود و ... از عمده مسائل مورد بحث در جلسه مذکور بود.

قنواتي، دبير هيئت امناي کانون در حاشيه اين جلسه بازديدي از کلاسهاي در حال برگزاري انجام داد و ضمن ابراز رضايت از شرايط کنوني کانون گفت: علي رغم تمام تلاشهاي انجام شده و موفقيتهاي چشمگير به دست آمده همه ما مي بايست جهت هر چه پربار نمودن برنامه ها از نظر کمي و کيفي کوشش نماييم.

براساس گزارش ارائه شده از عملکرد سه ماهه نخست سال 89 و مقايسه آن با سه ماهه پاياني ي سال گذشته، پيشرفت قابل توجهي در آمار نفر ساعت آموزش، تعداد و تنوع کلاسهاي اين کانون بوجود آمده است.

بر اساس اين گزارش که توسط مدير کانون فرهنگي ارائه شد، در سال گذشته طي ترم زمستان در اين کانون تعداد 930 نفر / ساعت در 6 رشته آموزشي به کودکان و بزرگسالان عضو اين کانون آموزش داده شده است اين در حالي است که عملکرد اين کانون در ترم بهار به آمار قابل توجه 5342 نفر ساعت در 9 رشته آموزشي رسيده است.

فرخشاهي در تشريح اين عملکرد ضمن اشاره به بي تاثير نبودن فصل بهار در افزايش 500 درصدي عملکرد کانون گفت: استقبال گسترده از کلاسها در فصل بهار در نتيجه همکاري خانواده ها، تلاش بي دريغ همکاران ما و حمايتهاي هيئت امناي کانون و مديريت سازمان است.

وي استقبال از کلاس چرم دوزي را فوق العاده خواند و اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 8 دوره کلاس چرم دوزي (که به تازگي به ليست کلاسهاي کانون افزوده شده است) و مجموعا 1530 نفر/ ساعت در اين رشته به هنرجويان آموزش داده شده است.

مدير کانون ضمن تقدير از حسن توجه مسئولين سازمان منطقه ويژه به کانون اظهار کرد: در حال حاضر با وجود همکاري هاي فراوان در زمينه توسعه امکانات کانون توسط سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، با توجه به روند رو به رشد متقاضيان ثبت نام در کلاسها، تعداد متقاضيان از تعداد ثبت نام شده ها پيشي گرفته است که اميد است به زودي و با در نظر گرفتن تمهيدات لازم به شرايط آرماني خود نزديک شويم.

شناسه خبری: 4991

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو