از شبکه جهانی بهداشت برای بازدید از برنامه ارس 2020 دعوت شده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49678
ساعت 13:47 سه شنبه 18 دی 1397
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در دومین جلسه شورای راهبردی شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 از دعوت شبکه جهانی بهداشت برای بازدید از منطقه آزاد ارس و برنامه های در دست اجرای پروژه ارس 2020 خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: هیاتی از طرف شبکه جهانی بهداشت جهت بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده در منطقه آزاد ارس حضور خواهد یافت و ارزیابی های اولیه برنامه ارس 2020 به این ترتیب، صورت خواهد گرفت.
داداش زاده افزود: حضور شبکه جهانی بهداشت به احتمال زیاد در اواخر امسال و یا اوایل سال 98 خواهد بود و منطقه آزاد ارس آماده میزبانی از این هیات است.
وی تاکید کرد: در صورت تایید برنامه های صورت گرفته، پروژه جهانی ارس 2020 در کنگره ای که برای اولین بار شهریور ماه سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد، به صورت رسمی معرفی و به عنوان یک پروژه جهانی اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اهداف ارس 2020 برای معرفی شهر جلفا با شهره شهر جهانی با عنوان شهر سالم و جامعه ایمن، در پایان خاطرنشان کرد:پروژه شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 یکی از پروژه های مهم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس است که با مشارکت تمامی مسئولین شهرستان جلفا (منطقه آزاد ارس) در حال پیگیری است.

عضویت جلفا در شبکه جهانی شهرهای سالم و جوامع ایمن و همینطور ثبت جهانی ژئوپارک و جنگل های ارسباران فرصتی بی بدیلی را جهت بالفعل سازی و پتانسیل های جهانی این خطه از کشور عزیزمان را فراهم خواهیم ساخت و به تبع آن موجبات توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهدشد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو