لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به چابهار تصویب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49652
ساعت 13:08 دوشنبه 17 دی 1397
نماینده مردم مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در نشست امروز تصویب شد.

به گزارش فرینا، زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، افزود: این جلسه با دستور کار بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان به محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برگزار شد.
سعیدی مبارکه گفت: این جلسه که با حضور مسئولان منطقه آزاد و سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار شد گزارشی در خصوص لایحه مذکور ارائه شد.
وی افزود: در ادامه جلسه نیز اعضا موارد مورد ابهام خود را در خصوص لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری مطرح کردند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: نهایتا پس از طرح نظرات و رفع ابهامات لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید.
سعیدی جزئیات لایحه مذکور را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب مناطق آزاد برای تعامل با اقتصاد جهانی به نحوی متصل و وابسته به یک بندر در محدوده خود هستند و برای بهره مندی متقابل منطقه آزاد چابهار و بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از مزایا و امکانات یکدیگر، این لایحه به مجلس ارائه شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو