همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با دید توسعه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49647
ساعت 13:15 دوشنبه 17 دی 1397
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: این همایش 28 و 29 دی ماه با حضور سرمایه‌گذاران عمدتا بومی سیستان و بلوچستان و مقامات اجرایی و ارشد کشوری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، غلامرضا پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار افزود: تمرکز این همایش دعوت از سرمایه‌گذاران بومی سیستان و بلوچستان و معرفی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و سیستان و بلوچستان به آن‌هاست.

پناه بابیان اینکه همایش با مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود؛ گفت: تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران بومی بلوچستان هم‌اکنون در کشورهای دیگر هم‌چون کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول هستند و دیدی نسبت به فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خودشان ندارند. با اتاق‌های بازرگانی ارتباط برقرار کردیم و این سرمایه‌گذاران را برای شرکت در این همایش به چابهار دعوت کردیم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در این همایش، پنل‌های مختلفی هم‌چون شیلات و کشاورزی، صنایع کوچک، صنایع سنگین مانند نفت و گاز و پتروشیمی و گردشگری برگزار می‌شود و سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار، منطقه آزاد و استان سیستان و بلوچستان آشنا می‌شوند.

پناه گفت: این همایش 28 و 29 دی ماه با حضور نمایندگان مجلس، برخی از مقامات اجرایی هم‌چون وزرا و هم‌چنین مسولان سیستان و بلوچستان در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو