قشم مهد جشنواره های گردشگری می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49626
ساعت 11:49 يکشنبه 16 دی 1397
عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ادامه روند برپایی جشنواره های گردشگری در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی در آئین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی که از 10 تا 14 دی ماه در سالن نمایشگاه های بن المللی قشم برگزار شد، گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه برپایی جشنواره های حوزه گردشگری در مناسبت های مختلف است.
کمالی گفت: این نمایشگاه در 12هزار متر مربع با حضور فعالان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی از 15 استان و سه منطقه آزاد کشور، مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت.
وی افزود: جشنواره موسیقی اقوام با حضور هنرمندان 9 استان کشور هم به عنوان یکی از بخش های جانبی این نمایشگاه عزم ما را برای برنامه ریزی در زمینه موضوعات شاد و نشاط آور در این جزیره دو چندان کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، از قشم به عنوان بهشت گردشگری ایران نام برد و گفت: نیمه دوم هر سال به عنوان بهار طبیعت قشم، فرصت مهمی برای برپایی جشنواره ها با هدف معرفی هرچه بهتر قشم و جذب حداکثری گردشگر است.
کمالی یادآور شد: دوستداران طبیعت حتی در نیمه نخست سال هم با وجود شرایط گرمای هوا، این جزیره زیبا را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: با اجرای سیاست سفرهای ارزان به قشم پیش بینی می کنیم جزیره از ابتدای سال 98 و در طول سال میزبان گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی خواهد بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نزدیک شدن به بهار انقلاب و ایام الله دهه فجر و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، افزود: به پاسداشت  روزهای شادمانه دهه فجر، جشنواره های شادمانه در این جزیره برگزار خواهد شد.
بنا به این گزارش، همزمان با آئین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در قشم، از برترین ها در بخش های مختلف با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو