بازدید معاون رییس جمهور از شناور سازی مَدکندالو قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49559
ساعت 14:56 سه شنبه 11 دی 1397
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از شناور سازی مدکندالو قشم واقع در اسکله کندالو این جزیره بازدید کردند.

به گزارش فرینا، شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در سال 1385 در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو تأسیس شد.
به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی، کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه از اهداف مورد نظر این شرکت است.
اين شرکت با 200 نیروی کارمستقیم و 500 نیروی کار غیرمستقیم، قادر به ساخت شناورهاي آلومينيومي، فولادي و فايبرگلاس تحت كلاس و نظارت مشهورترين مؤسسات رده بندي دنيا است.
شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم دارای ظرفیت ساخت 100 فروند شناور زیر 30 تُن در سال است و تا کنون دو شناور 158 نفره الماس را به آب اندازی کرده و دو شناور دیگر از همین نوع را در دست ساخت دارد.
ساخت 21 فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فايبرگلاس مسافری و تفریحی در منطقه آزاد قشم توسط این شرکت، افتخاری ملی برای کشور است.
گفتنی است، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور جهت حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم، شامگاه یکشنبه 9 دی ماه با استقبال رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین، مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و هم اینک بیش از 180 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی این جزیره مشغول فعالیت هستند.

شناسه خبری: 49559

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو