برگزاری کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49504
ساعت 16:27 دوشنبه 10 دی 1397
کمیسوین نظارت بر سازمان های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ، روسای اصناف و ادرات صنعت ، معدن و تجارت  آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد ؛ مصوبات جلسات قبل پیگیری و موضوعات مختلف دو شهرستان به تفکیک مطرح و رسیدگی شد.

سید علی موسوی برگزاری جلسات مدوام را در رسیدن به اهداف و درخواست های واحدهای صنفی و مردم بسیار موثر دانست و افزود : تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۴نشست دیگر برگزار شود .

موسوی با اشاره به رونق کسب و کار در منطقه با حضور اتباع خارجه ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته بزودی ورود اتباع عراقی بدون روادید انجام خواهد شد ، و این  وظیفه ی تعزیرات ، اتاق های اصناف و ادارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان های مربوطه دیگر را سنگین تر می کند .

فرماندار ویژه آبادان هم در ادامه لزوم برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف با ارائه راهکار به تعزیرات حکومتی و ادرات صنعت، معدن و تجارت، لزوم اطلاع رسانی به موقع تصمیمات به مردم و تقدیر از اصناف با انصاف و همراه مردم را مطرح کرد.

زین العابدین موسوی درخصوص ازسرگیری ورود اتباع عراقی به منطقه هم گفت : چاپ ، تکثیر و نصب بنر در مرز با مضمون عدم خروج کالاهای اساسی باید در دستور کار قرارگیرد ؛ تا اخلالی در بازارها به وجود نیاید.

دریافت سهمیه های کالا مستقیما از تهران و حذف آن از مرکز استان، کدینگ قیمتها، قانونمند کردن نرخ ها، افزایش کمیت مرغ و گوشت منجمد از موارد دیگری بود که وی به آن ها اشاره کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو