غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نخستین مسئولی بود که در طرح میز خدمت و گفتگوی مستقیم مردم با مسؤلان جزیره کیش پاسخگوی شهروندان بود.
به گزارش فرینا، در نخستین روز فعالیت طرح میز خدمت که جمعه ٧ دی به همت نهاد نماز جمعه کیش بر پا شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بصورت مجزا با ٣٠ نفر از مراجعه کنندگان در صحن مصلی گفتگو کرد و مشکلات و خواسته های آنان را مورد بررسی قرار داد.
مظفری در پایان این دیدارها، برپایی میز خدمت در مصلای کیش را گامی قابل تقدیر دانست و نتایج آنرا مفید و موثر ارزیابی کرد.
وی افزود: این برنامه، ارتباط بین مردم و مسئولان و خدمت گیرنده و خدمت دهنده را تقویت می کند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی با کیفیت به مردم به عنوان یکی سیاستها و اولویت های منطقه آزاد کیش، ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان را اقدامی سازنده و مهم در این زمینه دانست و از امام جمعه کیش در برپایی میز خدمت قدردانی کرد.
امام جمعه کیش نیز با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه به گفت: میزخدمت هر هفته بعد از نماز جمعه در مصلای کیش برپا می شود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده افزود: مردم در طول هفته مجموعه ای از مشکلات و خواسته های خود را با نهاد امام جمعه در میان می گذارند و به تناسب همین مشکلات، هر جمعه یکی از مسؤلان در میز خدمت پاسخگوی مراجعه کنندگان است .