دانشگاه علوم پزشکی چابهار بزودی راه اندازی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49391
ساعت 14:09 يکشنبه 2 دی 1397
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه مستقل علوم پزشکی چابهار با توجه به جایگاه توسعه ای این شهرستان راهبردی بزودی با همکاری و مشارکت جوامع محلی و سازمان منطقه آزاد چابهار راه اندازی می شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 540 تختخوابی چابهار افزود: راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در سواحل مکران نیازمند مساعدت همه قشرهای مختلف مردم، مسئولان و سازمان منطقه آزاد چابهار است.
قاضی زاده هاشمی گفت: چابهار متصل به آب های اقیانوس هند یکی از بهترین بنادر دنیا و از این طریق متصل به کشورهای مختلف دنیا است.
وی افزود: چابهار را باید متناسب با موقعیت و جایگاه این منطقه مورد توجه قرار داد و حوزه بهداشت و درمان آن را به شاخص های کشوری نزدیک کرد.
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بر تکمیل طرحهای بهداشت ودرمان چابهار تاکید کرد و گفت: برای ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان چابهار و کنارک عزم جدی وجود دارد.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: پروژه های بهداشتی درمانی چابهار باید به موقع تکمیل و بهره برداری شوند تا مردم از نعمات آنها بهره مند شوند.
وی از مساعدت های سازمان منطقه آزاد چابهار برای واگذاری رایگان زمین بیمارستان و تلاش های اعضاء شورای اداری و مردم این شهرستان قدردانی کرد.
وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: سه هزار تخت بیمارستانی در کشور در حال اجراست و بزودی تحولات خوبی در حوزه سلامت انجام می شود.
قاضی زاده هاشمی به انتخاب استاندار سیستان وبلوچستان توسط دولت اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین انتخاب ها انتصاب استاندار این استان است که بار دیگر امید را به مردم منطقه برگردانده است.
وی گفت: تبدیل زمین قبلی بیمارستان سینا به تجاری و فروش آن بخشی از هزینه های بیمارستان جدید 540 تختخوابی را تامین می کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو