آغاز اقدامات اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49262
ساعت 17:41 شنبه 24 آذر 1397
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه مدیران، کارشناسان و مسئولین دفاتر این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری اظهار کرد: طرح تکریم ارباب رجوع سازمان منطقه آزاد قشم، متشکل از 20 بند بوده که در راستای بهبود ارایه خدمات و تامین رضایت مراجعین این سازمان تنظیم شده است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این طرح، افزود: دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع طی چندین جلسه متوالی تا پایان سال جاری برگزار خوهد شد.
عسکری افزود: این جلسات آموزشی موضوعاتی از قبیل شخصیت شناسی، اخلاق حرفه ای، ارتباط موثر و مشتری مداری را شامل خواهد شد.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم، بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از مباحث مهم سازمانی دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف متعالی سازمان در راستای تکریم ارباب رجوع، مشارکت تمام کارکنان ضروری است.
گفتنی است، نخستین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با حضور بیش از 60 تَن از روسا، کارشناسان و مسئولین دفاتر سازمان منطقه آزاد قشم، توسط مدیریت منابع انسانی این سازمان روز پنج شنبه 22 آذرماه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اعضای هیئت مدیره سازمان‌های مناطق آزاد مهران، بانه ـ مریوان و سرخس انتخاب شدند
چابهار در مرکز توجه کشورهای خارجی و تقویت دیپلماسی اقتصادی
آغاز همکاری مشترک منطقه آزاد قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه لجستیک و صادرات خدمات آی‌تی
توسعه همکاری‌های ورزشی در مناطق آزاد با محوریت ورزش قهرمانی و دیپلماسی ورزشی
بررسی آخرین وضعیت اجرایی راه‌اندازی بورس بین‌الملل در مناطق آزاد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
معماری حکمرانی مناطق آزاد ایران؛ نخبه محوری، توسعه گرایی و الگوی ملی پیشرفت
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها