21/ طرح نظام آموزشی مناطق آزاد رونمایی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49123
ساعت 14:46 پنج‌شنبه 15 آذر 1397
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور از رونمایی طرح نظام آموزشی مناطق آزاد در همایش هفدهم معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرينا از جزيره قشم، هانی صباغیان در حاشیه هفدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور که در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، اعلام کرد: طرح نظام آموزشی در مناطق آزاد کشور با هدف تبدیل سرمایه نیروی انسانی به سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
وی ادامه داد: طی دور روز نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در جزیره زیبای قشم، دو کارگروه یکی با محوریت سلامت و غذا، دارو و دیگری با محوریت آموزش برگزار شد.
به گفته مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، در حوزه سلامت، غذا و دارو شیوه نامه گردشگری سلامت مناطق آزاد کشور مورد بررسی قرار گرفت و به جمع بندی های لازم و نهایی شدن این طرح رسیدم.
وی ادامه داد: شیوه نامه سلامت ویژه مناطق آزاد کشور طی هفته های آینده در کارگروهی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان با هدف تصویب برگزار خواهد شد.
بنا به این گزارش، معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از روز سه شنبه به مدت سه روز هفدهمین نشست خود را با هدف هم افزایی در تصمیم گیری ها و استفاده از ظرفیت های مناطق یکدیگر برای ارتقای سطح گردشگری در منطقه آزاد قشم برگزار کردند.

شناسه خبری: 49123

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو