ایجاد بانک اطلاعات یکپارچه و مدیریت هوشمند در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49015
ساعت 10:55 چهارشنبه 7 آذر 1397
معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند: تحقق بانک اطلاعات یکپارچه و حرکت به سوی مدیریت هوشمند باعث ارتقاء جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری منطقه خواهد شد.

به گزارش فرینا، احمد رستمی در مراسم افتتاح مرکز آمار و رونمایی از سالنامه آماری منطقه آزاد اروند که با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان برگزار شد افزود: این مرکز به‌ منظور تهیه سالنامه آماری اروند ایجاد شده است و اقداماتی نظیر طراحی جداول مورد نیاز، مطالعه اسناد بالا دستی، مطالعه نتایج تفصیلی و کلی سرشماری سنوات گذشته و مطالعه و بررسی گزارشات و بولتن‌های تهیه‌ شده توسط دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد.
 رستمی گفت: ارتقا جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری، ظرفیت‌سازی آماری و کمک به توسعه نظام آماری ثبتی مبنا، ساماندهی و ارتقا کیفیت آماری منطقه، کمک به ارتقای نظام مدیریت و برنامه‌ریزی و تدوین اقلام و شاخص‌های آماری مورد نیاز منطقه نیز از جمله اقداماتی است که مرکز آمار منطقه آزاد اروند در راستای بهبود آن‌ها فعالیت می‌کند.
وی افزود: تحقق بانک اطلاعات یکپارچه و حرکت به سوی مدیریت هوشمند باعث ارتقاء جامعیت داده‌ها و اطلاعات آماری منطقه خواهد شد.

معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: این طرح بر اساس استانداردها و شاخص‌های آماری استان و کشور و با استفاده از فناوری نوین اطلاعاتی و ارتباطی تدوین شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو