فراخوان دعوت به طراحی زیباسازی چابهار با محوریت نوروز 98

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49000
ساعت 11:00 سه شنبه 6 آذر 1397
سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ارج نهادن و مشارکت نیروهای خلاق و خوش‌ذوق به‌منظور ساماندهی بصری و ارتقای کیفی نما و منظر شهری طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف زیباسازی شهری شامل طراحی و ساخت المان‌های شهری موقت و آثار حجمی، آذین‌بندی مناسبتی (دهه فجر) خصوصاً طرح استقبال از بهار 98 و... دعوت به همکاری کرد.

به گزارش فرینا، رویکردهای این فراخوان شامل: ارتقا و گسترش فضای پویا و پرنشاط بین اقشار مختلف، ارتقای فضای شهری با استفاده از نمادهای نوروزی و از طریق آفرینش هنری، معرفی و بیان فرهنگ بومی شهر چابهار با فضاسازی شهری جهت تأثیرگذاری مطلوب بر مخاطبان، در نظر داشتن توجیه اقتصادی و قابلیت اجرای طرح، رعایت معیارهای هنری و انتقال مفهوم نوروز باستانی - آیین و رسومات بومی هستند.
بر پایه همین گزارش شرایط و نحوهٔ ارسال آثار شامل: ارائه شیت تمام دتایل ها، مصالح و برآورد هزینه و اجرای اثر، ارائه یک شیت از شرح ایده و هدف، انتخاب متریال آثار به نحوهٔ باشد که دوام و ماندگاری آثار در طولانی‌مدت و با شرایط جوی موجود در شهر چابهار تضمین گردد، آثار به‌صورت 2 پرینت A3 که به‌صورت افقی با کیفیت 300DPI، ترجیحاً همراه با ماکت اثر هستند.
شرکت برای کلیه علاقه‌مندان آزاد می‌باشد و محدودیتی در تعداد آثار ارائه‌شده از سوی هر هنرمند وجود ندارد، به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثری داده نخواهد شد و مهلت ارسال آثار: تا 22 آذرماه 97 است.
شایان‌ ذکر است علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر به‌صورت حضوری به آدرس سازمان منطقه آزاد چابهار - بلوار دانشگاه - ساختمان احراز قدیم - دفتر مدیریت امور شهری و روستایی و یا سایت www.cfzo.ir مراجعه نمایند، شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۲۴۶۸ و همراه ۰۹۱۵۱۹۵۳۵۵۱ آماده پاسخگویی است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو