برگزاری نشست های کافه کارآفرینی در دانشگاههای منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48963
ساعت 09:38 دوشنبه 5 آذر 1397
در این نشست ها کارآفرینان موفق منطقه آزاد ارس بویژه در حوزه صنعت و تولید تجارب خود را در نشست های هم اندیشی و پاسخ به سوالات در اختیار دانشجویان علاقمند دانشگاهها قرار می دهند.

به گزارش فرینا، شعب بین الملل دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور در منطقه آزاد ارس میزبان برگزاری نشست های کافه کارآفرینی در هفته کارآفرینی بود.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه ازاد ارس با اعلام این خبر افزود: این نشست ها براساس دستورالعمل وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی همزمان با هفته کارآفرینی در دانشگاهها برگزار شد و در ماههای آتی در سایر دانشگاههای منطقه اعم از پردیس های دانشگاههای تبریز و تهران بصورت مداوم ادامه خواهد داشت.
یوسف داداش زاده افزود: در این نشست ها کارآفرینان موفق منطقه آزاد ارس بویژه در حوزه صنعت و تولید تجارب خود را در نشست های هم اندیشی و پاسخ به سوالات در اختیار دانشجویان علاقمند دانشگاهها قرار می دهند.
داداش زاده گفت: منطقه آزاد ارس بعنوان منطقه ای که بیشترین واحد تولیدی را در میان مناطق آزاد کشور و در کنار آن چندین واحد بین الملل دانشگاهی را دارد می تواند الگوی خوبی در خصوص تقویت ارتباط صنایع و دانشگاهها ایجاد نماید.
وی افزود: متاسفانه علیرغم ایجاد واحدهایی تحت عنوان دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاهها در سالهای گذشته همچنان صنایع کشور و نیز جامعه دانشگاهی از این موضوع آسیب می بینند و برگزاری کافه های کارآفرینی که به ابتکار وزارت کار برگزار می گردد می تواند تجارب فعالان اقتصاد و تولید را به دانشجویان منتقل کرده و فکر و سرمایه را در کنار هم تقویت نماید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو