بزرگترین شهربازی خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48900
ساعت 08:32 سه شنبه 29 آبان 1397
بزرگترین شهربازی خاورمیانه سال آینده در سرزمین ایرانیان زرندیه افتتاح خواهد شد.

به گزارش فرینا، نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی در سرزمین ایرانیان این شهرستان افتتاح شد.
مدیر شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه در این نمایشگاه گفت: بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان سال آینده در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.
 شعار شهر آیلند شهری به سبک فرداست و این شهر با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نظرات نخبگان و دانشمندان طراحی و احداث می شود. 
شهر آیلند با وسعتی بالغ بر ۱۷۰۰ هکتار و ۲۵ نوع کاربری گزینه مناسبی با کاربری های گوناگون برای پذیرش سرمایه های کوچک و بزرگ است 
وی با اشاره به کاربری های این شهر گفت: مجموعه های ورزشی برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی، اجرای پارک علم و فناوری، دهکده سلامت، منطقه ویژه اقتصادی از کاربری ها و ظرفیت های این شهر جدید برای جذب سرمایه داخلی و خارجی است.
معاون اقتصادی استانداری مرکزی نیز در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در حالی که دشمنان این مرز بوم تلاش می کنند فعالین اقتصادی و مردم را بسوی ناامیدی سوق دهند، برگزاری این نمایشگاه می تواند این امیدواری را برای مردم بوجود بیاورد که زمینه های بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری و ارائه توانمندی های شهرستان داشته باشد.
فرخی افزود: این نمایشگاه گوشه ای از ظرفیت های زرندیه است و این شهرستان  به عنوان قطب سرمایه گذاری استان مرکزی و نزدیکترین شهرستان استان به پایتخت با داشتن زیرساخت های مناسب توانسته سرمایه گذاران خوبی را جذب کند.
وی ادامه داد: دراین شهرستان از اقوام مختلف کشور و خارج از کشور سرمایه گذاری های خوبی انجام شده است و این نمایشگاه گوشه ای از این طرفیت های سرمایه گذاری است که می تواند بازار خوبی را برای فروش این محصولات و جذب سرمایه  دراین منطقه ایجادکند.
 فرماندار شهرستان زرندیه نیز گفت: اولین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی شهرستان زرندیه امروز با حضور صنعت گران و کشاورزان و 50 سرمایه گذار  آغاز شد.
 فدائی ابراز امیدواری کرد که با نمایش توانمندی های شهرستان زرندیه، مردم ایران اسلامی بتوانند با کالاهای تولیدی در سطح این شهرستان آشنا و استفاده بکنند. 
وی گفت: در حوزه تولید در این شهرستان، این نمایشگاه در جهت سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی و دستور رئیس جمهور مبنی بر جمایت از تولیدات داخلی شکل گرفته تا بتوانیم موقعیت خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد نماییم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو