ورزش‌کار اروندی به اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه دعوت شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48847
ساعت 12:29 شنبه 26 آبان 1397
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هادی یوسفی، سه‌گانه کار منطقه آزاد اروند با کسب مقام ششم در بخش شنا این مسابقات به اردو تیم ملی دعوت شد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی افزود: مسابقات ورزش‌های سه‌گانه قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد اروند در رودخانه اروند کوچک با حضور ۹۳ ورزشکار آغاز و در سه رده سنی بزرگ‌سالان، امید و جوانان برگزار شد.

ادیبی بابیان اینکه در رده جوانان به ترتیب کیش، سمنان و اصفهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، گفت: هادی یوسفی، سه‌گانه کار منطقه آزاد اروند با کسب مقام ششم در بخش شنا این مسابقات به اردو تیم ملی دعوت شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در بخش تیمی بزرگ‌سالان نیز به ترتیب هرمزگان، قزوین و آذربایجان شرقی و در رده امید خراسان جنوبی، همدان و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ادیبی گفت: در بخش انفرادی بزرگ‌سالان محمدمهدی رحمتی از هرمزگان، علی عباس نژاد از کهگیلویه و بویراحمد و بهزاد نوبری از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم را از کسب کردند.

وی افزود: در بخش انفرادی رده سنی امید نیز امین سقایی از چهارمحال بختیاری، محمد سجاد رحیمی فر از همدان و سعید علیزاده از خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به بخش انفرادی جوانان عنوان کرد: آذین قلعه‌نویی از قزوین ، علی رضوانی از سمنان و مبین میزبان از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور سردار صبور نائب رئیس کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های سه‌گانه و عضو کمیسیون اساسنامه جهانی آی تی یو و مهدی گودرزی نایب‌رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی ورزش سه‌گانه در محل اروند کوچک واقع در مینوشهر به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو