افزایش تعامل دانشگاه بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48765
ساعت 19:26 يکشنبه 20 آبان 1397
رئیس دانشگاه بیرجند به همراه معاون پژوهشی و مدیرمرکز کارآفرینی دانشگاه از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بازدید و با رئیس این سازمان دیدار کردند.

به گزارش فرینا، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ضمن استقبال از رئیس دانشگاه بیرجند، گفت: تغییر رویکرد دانشگاه در راستای تغییر فرهنگ که منجر به تغییر جامعه شود، ستودنی است.
مرتضی صفدری زاده افزود: امروز منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به شرایط بکر از لحاظ زیرساختی و تیم مدیریتی می تواند میزبانی برای ایده های نو و محلی برای ارائه مشاوره و راهنمایی باشد.
صفدری زاده گفت: خراسان جنوبی دارای مردمانی فرهیخته و نخبه است لیکن بایستی برای بهبود اقتصاد و اشتغال این خطه، با حمایت و تعامل کلیه دستگاه ها و مدیران اجرایی ، در راستای تقویت روحیه «ما می توانیم» نسبت به مهارت افزایی و بالابردن قدرت ریسک جهت ورود به فضای کسب و کار این مردم شریف اقدام نماییم.

احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات عالی صورت گرفته در این منطقه، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند می تواند به اشتغال استان کمک شایانی بکند.
خامسان با تاکید بر تغییر  رویه دانشگاه بیرجند به کارآفرین محوری و حل معضلات جامعه افزود: هدف اصلی دانشگاه بایستی تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد به جامعه باشد.
وی گفت: دانشگاه بیرجند می تواند با کمک منطقه ویژه اقتصادی از طریق نزدیک نزدیک شدن به بازار کار ، زمینه مهارت آفرینی ، توان افزایی و کارآفرینی دانشجویان را مهیا نماید.
در ادامه مواردی جهت افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه در راستای اهداف مذکور مطرح که مقرر شد پس از بررسی های اولیه در قالب تفاهم نامه به امضا طرفین برسد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو