معرفی ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم درسایت دانشگاه MIT آمریکا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48655
ساعت 18:07 شنبه 12 آبان 1397
همیاران برنامه نویس ژئوپارک جهانی قشم در قالب بازی، داستان و انیمیشن ژئوسایت های جزیره قشم را درسایت دانشگاه MIT آمریکا ثبت کردند.

به گزارش فرینا، دانش پژوهان کودک و نوجوان برنامه نویس ژئوپارک جهانی قشم، طی یک دوره آموزشی در زمینه برنامه نویسی، ساخت بازی و انیمیشن توانستند ژئوسایت های این ژئوپارک جهانی را به همه کودکان و نوجوانان دنیا معرفی نمایند.
طراحی بازی، داستان تعاملی، انیمیشن، موزیک ویدئو و ثبت یک استودیو به نام ژئوپارک جهانی قشم با امکان ایجاد و ثبت پروژه های سایر کودکان عضو این سایت از سراسر دنیا در سایت برنامه نویسی دانشگاه MIT توسط کودکان و نوجوانان قشمی رویدادی است که برای نخستین بار در ایران، با همکاری ژئوپارک جهانی قشم و آکادمی فرنیا صورت گرفته و می تواند شروع یک حرکت بزرگ و نوین برای معرفی توانمندی های این منطقه باشد.
برنامه ریزی در خصوص مستند سازی تحقیقات، خاطرات، داستان ها و محصولات نرم افزاری کودکان و همچنین ساخت چند بازی و انیمیشن برای گوشی همراه فعالیت هایی است که در فازهای بعدی در دستور کار آکادمی فرنیا قرار دارد.
مدیریت ژئوپارک جهانی قشم به منظور تجلیل و قدردانی از تلاش های همیاران برنامه نویس این شبکه جهانی برای تولید محتوای الکترونیک ژئوسایت های قشم در فاز اول، طی مراسمی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از این کودکان و نوجوانان خلاق، تجلیل کرد.
گفتنی است، همکاری آکادمی فرنیا با ژئوپارک جهانی قشم در قالب یک همکاری معنوی، بسترساز توسعه و رشد کودکان و نوجوانان در حوزه فناوری اطلاعات و آشنایی با ژئو پارک جهانی قشم است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو