برگزاری مسابقات «فین‌تک» دانش آموزی در کیش اینوکس 2018

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48356
ساعت 11:44 دوشنبه 23 مهر 1397
دومین دوره مسابقات «فین‌تک» دانش آموزی در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس2018) در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس گفت: امسال برنامه های جدیدی همچون دومین مسابقات رقابت «فین‌تک» دانش آموزی برگزار خواهد شد.
وي گفت: در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران رویدادی به نام «بو می نو فین تک» برای سنین ۱۰تا ۱۴ سال برگزار شد، که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نمایشگاه امسال کیش نیز برای دانش‌آموزانی که ساکن جزیره کیش هستند (کیشوندان) این رقابت را برگزار می کنیم.
یاسر فلاح گفت: امیدواریم با حمایت آموزش و پرورش جزیره کیش برگزاری این رقابت دانش آموزی با موضوع بازار سرمایه خالق ایده های نو در فضای کارآفرینی و کسب و کار باشد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: فعالیت های سازمان بورس در invex2018 بر مدار تعالی جایگاه بازار سرمایه است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: این سازمان با هدف حمایت از بازار سرمایه در همه رویدادهای مشابه حضور دارد و در این رویداد نیز نزدیک به ۱۰ نهاد مالی و ارکان بازار سرمایه با همراهی سازمان بورس شرکت می‌کنند.
یاسر فلاح افزود: شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس،  سپرده گذاری و مدیریت دارایی مرکزی، مدیریت فناوری بورس تهران نیز به همراه سازمان بورس در یک غرفه و پاویون حضور دارند.
یاسر فلاح افزود: همچنین انتشارات بورس در این نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردها ، کتاب ها و محصولات خود را ارائه می دهد.

شناسه خبری: 48356

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو