نقش آفرینی فرهنگ در افزایش آگاهی و بینش اجتماعی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48326
ساعت 10:22 يکشنبه 22 مهر 1397
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی منطقه آزاد قشم با امام جمعه شهرستان قشم وضعیت فرهنگی منطقه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم بر اهمیت ارتقا سطح خدمات فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ در افزایش آگاهی و بینش اجتماعی نقش بسیار مهم و اساسی دارد و ارتقا خدمات فرهنگی باید در اختیار عموم مردم شهرستان قرار گیرد.
وی به لزوم تعامل و انسجام بین نهادها و متولیان امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از نیازهای مهم در همه حوزه‌های فرهنگی تعامل، همکاری، همدلی و انسجام بین متولیان این حوزه است.
در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی منطقه آزاد قشم به ارائه  گزارشی  از وضعیت  فرهنگی منطقه پرداخت و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم متولی اصلی پیگیری امور  فرهنگی ـ هنری جزیره قشم و جزایر تابعه  می باشد.
علیرضا کمساری به تشریح ساختار مستقل  اداره کل  و پیگیری ماموریت ها، اهداف  و وظایف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب  قوانین و مقررات مناطق آزاد در جزیره قشم  پرداخت و افزود: این اداره کل همچنین به عنوان یکی از مدیریت های مجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت داشته  و خدمات خود را به عموم ساکنان جزیره ارائه می دهد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اجرای سیاست ها، خط مشی، مقررات، ضوابط و آیین نامه های عمومی و خاص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه به تقویت روح تحقیق، تتبع و ابتکار در زمینه های فرهنگی، هنر اسلامی و ایرانی پرداخته و با برنامه ریزی دقیق برای کارهای فرهنگی و زیر مجموعه های آن به رشد و توسعه این فعالیت ها کمک شایانی کرده و می کند..

شناسه خبری: 48326

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو