اقتدار کشور برآیند، گفتگو، تعامل و تدبیر است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48293
ساعت 09:30 شنبه 21 مهر 1397
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقتدار امروز کشور برآیند تدبیری است که از گفتگو و تعامل بین مردم و مسؤلان حاصل شده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سعید پور علی طی سخنانی در همایش، امنیت و اصناف، گرامیداشت هفته ناجا در کیش افزود: هرچه فضای گفتگو و تعامل در جامعه بیشتر شود، ضریب اقتدار و امنیت افزایش می یابد و این درحالیست که ناشنوایی سیستمی امنیت را مخدوش می کند.
وی گفت: ایجاد فضای لازم و تعامل و گفتگوی سازنده بین همه بخشها اعم از سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی وعلمی به تصمیم سازی و برنامه ریزی موثر و کارآمد و امنیت پایدار منجر می شود.
وی افزود: تصمیم سازی نیازمند گفت و گو و خرد جمعی است و این موضوع نشان دهنده اهمیت تعامل وگفتگو در همه امور وبین همه بخش ها است.
پور علی برگزاری همایش امنیت و اصفاف و تعامل بین پلیس و اصناف را برنامه ای سازنده و مفید دانست و افزود: این گفتگو علاوه بر اهمیت اجتماعی در بخش های اقتصادی و فرهنگی نیز اثراتی ارزشمند دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: تعامل پلیس با اصناف در فضای گفتگو محور، محقق می شود لذا رمز تعادل و ثبات؛ تعامل و اعتماد دوسویه است .
وی توجه به گفتگو و شنیدن را مهمترین رکن اقتدار و اعتماد سازی عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر نخست باید هنر شنیدن، گفتگو ومفاهمه را در خودمان تقویت کنیم .
پور علی در بیان مفاهیم اقتدار افزود: اقتدار نوعی قدرت است که به جای زور مبتنی بر داشتن تدبیر است .
همایش، امنیت و اصناف، گرامیداشت هفته ناجا در کیش با حضور فرماندهی ویژه انتظامی کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، جانشین فرماندهی پدافند هوایی جزیره، مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل سنت، رؤسا و نمایندگان جوامع و اصناف، مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
در پایان این مراسم اصناف کیش با اهدای لوح از خدمات ارزشمند فرمانده انتظامی کیش و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کردند.

شناسه خبری: 48293

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو