رضایتمندی ۹۸ درصدی مسافران فرودگاه پیام از سرعت و دقت در انجام پروازها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48239
ساعت 13:47 سه شنبه 17 مهر 1397
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد فرودگاه پیام گفت: نظرسنجی های انجام شده در خصوص انجام پرواز ها نشان می‌دهد بیش از ۹۸ درصد مسافران از سرعت و دقت در انجام پروازها راضی بوده‌اند.

به گزارش فرینا، حسین بغدادی افزود: با توجه به راه اندازی بخش مسافری فرودگاه پیام واحد مدیریت عملکرد نظر سنجی مردمی را در خصوص سطح رضایت مندی مسافرین ورودی و خروجی تهیه و ارائه کرد. این نظر سنجی که در ده بخش تنظیم شده بود نقاط اساسی که مورد نیاز مسافرین می باشد را مورد پرسش و پاسخ قرار داد.
بغدادی گفت: هدف از طراحی این پرسش نامه تحلیل و ارزیابی و تعیین نسبت رضایت مسافرین در خصوص انجام پرواز خود از این فرودگاه و سوالهای مرتبط با طراحی و برنامه ریزی آینده فرودگاه پیام است. 
وی افزود: برخی از سوالات در این پرسشنامه در خصوص رضایت مندی شهروندان در بخش های خدمات فرودگاهی، نحوه برخورد کارکنان، پاکیزگی و آراستگی در مجموعه، سرعت و دقت خدمات و قیمت های بلیط و همچنین کیفیت خدماتی که در سالن ترمینال ارائه می شود طراحی شد. 
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد فرودگاه پیام گفت: تعدادی از سوالات مرتبط با برنامه ریزی آینده بخش فرودگاهی بود به طور مثال؛ نحوه اطلاع مسافرین از موضوع پروازهای مسافری و نحوه تهیه بلیط و در نهایت با توجه به این پرسش و پاسخ ها آیا مجدد مایل هستند که از فرودگاه پیام پرواز خود را انجام دهند که همه این موارد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج را مثبت ارزیابی کرد. با توجه به آمار های به دست آمده و میزان رضایت مندی مردم نسبت به ارائه خدمات و برخورد کارکنان و پاکیزگی و آراستگی بیش از ۹۲ درصد، نحوه برخورد پرسنل ۹۸ درصد، دقت و سرعت در انجام پرواز ها ۹۸ درصد، در خصوص قیمت بلیط ها ۹۵ درصد اعلام رضایت داشتند.
بغدادی با اعلام اینکه برخی از سوالات در خصوص نحوه اطلاع مسافرین در جهت آگاهی از راه اندازی بخش مسافری فرودگاه پیام بوده افزود: در بررسی به عمل آمده ۶۱ درصد از شهروندان از طریق فضای مجازی از انجام پرواز ها مطلع شدند ۳۰ درصد از طریق تبلیغات محیطی و ۴ درصد از طریق روشهای مختلف و با توجه به نتیجه گیری از اطلاعات به دست آمده بهتر است تمرکز اطلاع رسانی در حوزه فضای مجازی صورت پذیرد.
وی ضمن اشاره به آمارهای کلی که از طریق سازمان های متولی گردشگری ارائه شده افزود: بیش از ۹۰ درصد گردشگران مقاصد خود را از طریق گفتگو با نزدیکان خود انتخاب میکنند.
وی گفت: اگر توجه ویژه ای نسبت به تامین رضایت مندی مسافرین از انجام پرواز ها شود نقل قول این موضوع بهترین تبلیغ برای مجموعه پیام خواهد بود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد فرودگاه پیام ادامه داد: با توجه به آمار های به دست آمده ۷۷ درصد از شهروندان به صورت شخصی بلیط تهیه کرده اند و فقط ۱۵ درصد به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده اند.
بغدادی با اشاره به سوالهایی که در بخش انتقادات و پیشنهادات مردمی طراحی شده بود افزود: از جمله انتقاداتی که مردم داشتند و مورد درخواست مردم بود تعداد کم پرواز ها، ساعت و روز های پرواز بود و یکی از دغدغه های اصلی مردم نصب تابلوهای هدایت مسیر بود که این موضوع در حال انجام می باشد و همچنین دسترسی راه ایمن و استاندارد و روشنایی این مسیر ها دیگر مطالبات مردمی بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري