به منسبت هفته نیروی انتظامی؛

تقدیر مدیرعامل منطقه ویژه دوغارون از فرماندهان انتظامی و مرزبانی تایباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48210
ساعت 16:23 دوشنبه 16 مهر 1397
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی تایباد و پرسنل ناجا تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی به مناسبت هفته ناجا در محل فرماندهی مرزبانی تایباد حاضر شد و ضمن تشکر از تلاش‌های پرسنل مرزبانی و انتظامی شهرستان تایباد، امنیت مرز و شهرستان را مرهون تلاش‌های این عزیزان و همت مردم مرزنشین منطقه عنوان کرد.
سلطانی در این جلسه گفت: در روزگاری که خاورمیانه و اقصی نقاط زمین در آتش ناامنی می‌سوزند، امنیت بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به کشور و ملت ما ارزانی داشته است. این امنیت مستحکم و پایدار حاصل تلاش، ایثار و مجاهدت‌های خالصانه نیروهای امنیتی و انتظامی است.
وی با بیان اینکه در سایه برکت همین نعمت امنیتِ پایدار است که کشور مجال حیات در عرصه‌های گوناگون را می‌یابد، افزود: از مهم‌ترین عرصه‌ها که حیاتش وامدار این استحکام می‌باشد، عرصه اقتصادی است. مگر می‌توان گام نهادن در مسیر توسعه و رشد اقتصادی را جز در بستری مسقف به چتر امنیت پایدار متصور شد؟
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تلاش نیروهای مرزبانی برای برقراری امنیت در یکی از مرزی‌ترین نواحی خاک میهن مقدس‌مان یعنی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ستودنی و قابل لمس است و باید شاکر تلاش‌های نیروی پرافتخار انتظامی و مرزبانی و مردم مرزنشین عزیزمان بود؛ تلاش‌های ارزشمندی که ثمره‌اش را در جایگا‌ه‌های مختلف دیده و لمس کرده‌ایم.
سلطانی با تاکید بر نقش مردم در ایجاد امنیت افزود: بی شک در کنار تلاش‌های پلیس، مردم هم نقش بی‌بدیلی در این امنیت دارند و باید قدردان مرزنشینان عزیز در شهرستان تایباد بود.
در این جلسه سرهنگ کاظم صمدی، فرمانده هنگ مرزی تایباد و سرهنگ علی اکبر قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز با ارج نهادن اهمیت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و نقش آن در مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی و تاثیر آن بر امنیت پایدار، بر گسترش همکاری‎های منطقه ویژه و ناجا تاکید کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو