امتیازات ویژه سازمان منطقه آزاد ماکو به سرمایه گذاران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48179
ساعت 18:18 يکشنبه 15 مهر 1397
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از اجرای اقدامات مناسب و در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا؛ غلامرضا سلیمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در نشست فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهتمام سازمان منطقه آزاد ماکو برای جذب سرمایه گذاران خارجی بخصوص صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی ترکیه گفت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اولویت برنامه های اقتصادی منطقه آزاد ماکو قرار دارد.
غلامرضا سلیمانی افزود: خوشبختانه در هفته های اخیر اقدامات مناسب و امتیازات ویژه و تمهیدات استثنایی در راستای جذب سرمایه گذار برای منطقه انجام شده که این روند باید تقویت شود.
وی از کوتاه شدن فرآیند جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و افزود: در منطقه آزاد ماکو، یک ساختار نظام مند ایجاد کردیم؛ به گونه ای که با راه اندازی میز خدمت و حذف برخی بروکراسی های اداری صدور مجوز اقتصادی در کمترین زمان امکان ‍‍‍‌پذیر است.
وی ظرفیت های منطقه آزاد ماکو را در کشت صنعتی و کشاورزی بی بدیل خواند و از برنامه های این سازمان در جهت ایجاد شهرک های کشت کلخانه ای و صنعتی در منطقه آزاد ماکو خبر داد.
سلیمانی همچنین از برقراری پروازهای فرودگاه ماکو از چهارشنبه این هفته توسط شرکت هواپیمایی آتا خبر داد و افزود: این پروازها فعلا سه روز در هفته خواهد بود و به زودی پرواز روزانه به مقصد تهران و بالعکس برقرار می شود. 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو