برگزاری کارگاه آموزشی ICDL درجه يك و دو در مرکز بین المللی رشد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48170
ساعت 16:48 شنبه 14 مهر 1397
مرکز بین المللی رشد قشم با هدف کمک به ارتقای توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر در فناروری اطلاعات و تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان در محیط کار، کارگاه آموزشی ICDL درجه يك و دو را به صورت هم زمان برگزار می کند.

به گزارش فرینا، مرکز بین المللی رشد قشم با برگزاری دوره 60 ساعته ICDL درجه يك و دو، روش های دستیابی به ارتقای سطح مهارت های IT در افراد را آموزش داده و فرصتی برای كمك به افراد در منزل و محل كار ایجاد می کند تا با فراگیری مفاهیم اولیه مهارت های كامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با كامپیوتر كار كنند.
همچنین به کارفرمایان اطمینان می دهد که اطلاعات و دانش دارندگان این گواهی نامه در رشته کامپیوتر کاملا” به روز بوده، قابلیت دانش كامپیوتری كارمندان و سطح  توانایی IT سازمان را تضمین کرده، با کاهش هزینه های پشتیبانی از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روش های كاری غیر موثر IT می كاهد.
ICDL هم اكنون معتبرترین مدرك كامپیوتری در سطح جهان است که مورد حمایت اتحادیه اروپا بوده و مقیاسی دقیق برای مهارت های كامپیوتری در سطح بین المللی است که به هفت مهارت تقسیم می شود.
سر فصل دروس در ICDL درجه دو شامل مبانی کامپیوتر، سيستم عامل ويندوز، اينترنت و ايميل بوده و ICDL درجه یک شامل آموزش مهارت های Word (نرم افزاری بسیار قوی واژه پرداز و صفحه آرایی)، Excel (محبوب ترین نرم افزار مالی و محاسباتی)، Access (نوعی نرم افزار پایگاه داده  برای مدیریت و نگهداری اطلاعات) و Powerponit (نرم افزاری بسیار ضروری ارائه مطالب) می باشد.
شایان ذکر است، دوره آموزشي 60 ساعته ICDL درجه يك و دو از تاریخ بیستم مهر ماه در 30 جلسه دو ساعته در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
درآخر این دوره، مدرك معتبری از سوی مرکز بین المللی رشد قشم به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

شناسه خبری: 48170

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو