آغاز مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم / رویارویی 20 تیم در سه گروه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48058
ساعت 17:34 يکشنبه 8 مهر 1397
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم در سه گروه و با حضور ۲۰ تیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی اعلام کرد: استادیوم تختی شهر قشم روز گذشته میزبان دو تیم والفجر قشم و پیروزی قشم از گروه (الف) این مسابقات بود و تیم والفجر در این بازی با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم پیروزی قشم عبور کرد.
به گفته وی، دو تیم بُرخ کوشه و استقلال رمچاه از گروه (ب) نیز در زمین روستای جی جیان به مصاف هم رفتند که در این مسابقه استقلال رمچاه با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان بود.
رئیس بخش ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سومین بازی روز نخست مسابقات فوتبال جوانان شهرستان قشم، دو تیم ستاره مِسن و آزادی گیاهدان از گروه (ج) در زمین ورزشی روستای گیاهدان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، ستاره مِسن با 3 گل خورده و یک گل زده بازی را به حریف واگذار کرد.
وی گفت: در گروه (الف) این مسابقات هفت تیم شامل والفجر قشم، پیروزی قشم، استقلال درگهان، ستاره درگهان، پیروزی زینبی، سهیلی جوان و شناور سازی پی پشت تا هفتم مهر ماه با هم رقابت می کنند.
موسوی از بُرخ کوشه، استقلال رمچاه، مهر هُلُر، قایق سازی رمچاه، طبل جوان، امیدان سوزا و امید توحید هم به عنوان هفت تیم گروه (ب) این مسابقات نام برد.
او افزود: در گروه (ج) هم شش تیم آزادی گیاهدان، ستاره مِسن، پریما اسپورت، مهرونی لافت، نیرو صلح توریان و 17 شهریور تا سوم مهر ماه با هم رقابت می کنند.
شایان ذکر است؛ این مسابقات که از روز گذشته با همکاری هیئت فوتبال شهرستان قشم و حمایت اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در سه منطقه از جزیره آغاز شده است، تا هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

شناسه خبری: 48058

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو