راهیابی دو ورزشکار پدل بُرد کار قشمی به اردوی تیم ملی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48030
ساعت 16:51 يکشنبه 8 مهر 1397
رئیس واحد ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی دو ورزشکار تیم موج سواری این جزیره به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی با اعلام پایان مسابقات کشوری استند آپ پدل بُرد کشورمان که از 4 تا 6 مهر ماه در بندر انزلی انجام شد، افزود: صالح سفاری و المیرا اربابی نژاد دو ورزشکار تيم موج سواری منطقه آزاد قشم در این مسابقات به اردوی تیم ملی ايران راه يافتند و از عبدالرحمن فارغی طبلی از تيم سازمان منطقه آزاد قشم هم به عنوان جوان ترین ورزشکار این سری از مسابقات تقدیر و قدردانی شد.
وی ادامه داد: تیم موج سواری منطقه آزاد قشم از بين استان های مازندران، گيلان، كرمانشاه، تهران، البرز، هرمزگان، سيستان و بلوچستان (چابهار) و خراسان در اين مسابقات موفق به کسب مقام پنجم بعد از گیلان، مازندران، هرمزگان و کرمانشاه شد.
به گفته این مسئول ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، حذف بخش 200 متر سرعتی آب های آرام از مراحل این مسابقات که ورزشکاران نوجوانان ما در آن تبحر داشتند و جایگزینی بخش یکهزار و 500 متر استقامت به جای آن، موجب پائین آمدن جایگاه تیم اعزامی قشم در این مسابقات شد.
موسوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رده بزرگسالان جوانان و بانوان،۱۵۰۰متر استقامت اُپن واتر و۲۰۰متر سرعت فلت واتر برگزار شد.
بنا به این گزارش، تیم 12 نفره استند آپ پدل بُرد منطقه آزاد قشم متشكل عزيزالله خوشرو، حسام احتشام، حسن فارغی، صالح سفاری، اسماعيل شريفی، محمد ايرانی، محمد شريف شريفی، عبدالرحمن فارغی در بخش آقایان و الميرا اربابی نژاد، سعیده شریفی، شكوفه صراف پور و كيميا سياه كمری در بخش بانوان به سرپرستی و مربيگری حسن شريفی و بهناز نیارکی به مسابقات انتخابی تیم ملی کاپ آزاد کاسپیین به میزبانی بندر انزلی اعزام شدند.

شناسه خبری: 48030

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو